Turcia la Vara in Ciuda Evenimentelor


De ce aleg tot Turcia la vara in ciuda evenimentelor din ultimul timp? Pentru ca sunt destul de multe persoane care in urma evenimentelor din ultima perioada au inceput sa se fereasca de destinatii aflate in sanul culturii musulmane de teama sau din considerente personale, m-am gandit ca nu ar strica sa vedem si cealalta jumatate a paharului, anume, motivele pentru care inca merita sa vizitati tari musulmane, incepand chiar cu Turcia, caci este cea mai apropiata. Chiar recent, stiind tot ce se intampla am facut o rezervare early booking Turcia caci au o tara si o cultura mult prea seducatoare pentru europeni incat sa renunt la vizitarea sa. In plus, m-am documentat si statiunile turistice nu sunt in pericol cu atat mai mult cu cat, in aceste locuri nu prea exista habotnici religiosi si nici nu exista o istorie de atentate, atacuri sau altceva asemanator. Luand in considerare toate aspectele, am decis sa pun in practica planul facut chiar din vara ce abia a trecut si sa vizitez in anul care va veni, Turcia. Voi lasa acasa parerile personale


Pareri despre politica sau religia lor si voi merge cu mintea si inima deschisa sa-i cunosc si sa le cunosc tara, caci ca si in Romania, am convingerea ca nu toti sunt rai si nu toate zonele de evitat. Tin sa va spun ca am gasi si oferte foarte bune, datorita perioadei in care am facut rezervarea si asa, mi-am pus deja la punct in proportie de 70% o vacanta de vara ideala, fara a cheltui bani prea multi, reducerile pentru early booking fiind consistente la final de an. Daca aveati intentia de a vizita si voi aceasta tara si sunteti pe punctul de a renunta datorita conflictelor, eu va sfatuiesc sa nu o faceti pentru ca cel mai probabil pana la vara totul va fi din nou pasnic si chiar daca nu in totalitate, exista zone si zone, unele in care va puteti expune pericolelor si altele, in care sunteti in deplina siguranta sa va relaxati. Nu trebuie decat sa va documentati. Daca prindeti in perioada urmatoare un deal de vacanta in Turcia profitati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu